.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار بزرگان "درعا" با بشار اسد

جمعی از بزرگان شهر درعا که اخیرا شاهد ناآرامی ها و تجمعات اعتراض آمیز بود، با رئیس جمهوری سوریه دیدار کردند که در این دیدار اسد از بخشیدن توهین کنندگان به مجسمه پدرش و کسانی که عکسهای وی را پاره کردند، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) و شبکه الجزیره، روز گذشته تظاهرات محدودی در شهر دروزی نشین السویداء در جنوب سوریه برگزار شد، همزمان نیروهای ارتش سوریه بنا به درخواست مردم بانیاس برای حفظ امنیت در این شهر مستقر شدند.

به ادعای رویترز، نیروهای امنیتی و طرفداران بشار اسد از باتوم برای متفرق کردن معترضان استفاده کردند.

از سوی دیگر به دستور بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، تمام بازداشت شدگان حوادث اخیر به استثنای کسانی که مرتکب جنایت شدند، آزاد می شوند.

همچنین جمعی از بزرگان شهردرعا روز گذشته با رئیس جمهوری سوریه دیدار کردند؛ در پی این دیدار،نیروهای امنیتی اقدام به رفع موانع از شهر کردند.

اعضای این هیئت، دیدار با اسد را مثبت و سازنده توصیف کردند؛ یک عضو این هیئت گفت : اعضای هیئت به اسد گفتند ممکن است در میان نیروهای امنیتی، کسانی وجود داشتهباشند که خواهان ثبات کشور نباشند.

این عضو هیئت افزود : اسد به بزرگان شهر درعا گفته است با کسانی که به مجسمه پدر مرحومش، حافظ اسد حمله کرده یا عکسهای او(اسد) را پاره کردند، مدارا خواهد کرد و آنها را خواهد بخشید، چرا که آنها برادران و خواهرانم هستند.

تلویزیون سوریه نیز تصاویری از اعضای یک گروه تروریستی به همراه اعترافات آنها پخش کرد؛ رئیس این هسته به دریافت سلاح از خارج برای بی ثبات کردن سوریه اعتراف کرد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.417 seconds.